fbpx

מבצע מיוחד! Flashmedia & Ella Suits - השארתם פרטים להצעה אצל אחד הצלמים קיבלתם 10% לקניית חליפה. סגרתם צלם קיבלתם 40% לקניית חליפה. ל-Ella Suits לחצו כאן

איך צריך להתנהג בפגישה עם צלם לאירוע שלכם? מה צריך לעשות בכדי שהפגישה תיהיה ברורה ותתקיים בשקיפות מלאה?

במפגש עם צלם לאירוע שלכם, חשוב להגיע מוכנים ולתקשר בצורה ברורה כדי להבטיח שכל הצדדים יהיו מרוצים. הנה כמה טיפים איך להתנהג ומה לעשות כדי לקיים פגישה ברורה ושקופה:

 

  1. נסחו בצורה ברורה את החזון והמטרות שלכם לאירוע. שתפו כל נושא, סגנונות או תמונות ספציפיות שיש לכם בראש, כמו גם כל צילומי חובה שאתם רוצים לוודא שהצלם מצלם.

 

  1. דון בתקציב שלך ובכל הצרכים או חששות הספציפיים שיש לכם. תדעו מראש מהו התקציב שלכם וכל אילוצים ספציפיים שיש לכם, שכן זה יעזור לצלם להבין מה אפשרי והאם הוא יכול לעבוד אתכם כדי למצוא פתרונות המתאימים לצרכים שלכם.

 

  1. בואו מוכנים עם דוגמאות לסוג העבודה שאתם אוהבים. אם יש לך רעיונות ספציפיים או השראה בראש, הביאו אתכם דוגמאות או הפניות כדי לעזור לצלם להבין את החזון שלכם.

 

  1. שאל שאלות והבהר כל ספק או דאגה שיש לך. חשוב שיהיה ברור מה אתה רוצה ולוודא שאתה מבין היטב את התהליך והציפיות של הצלם.

 

  1. תיהיו פתוחים למשוב ולהצעות מהצלם. זכור כי לצלם עשויות להיות תובנות והצעות חשובות על סמך הניסיון והמומחיות שלו.

 

על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו לקיים פגישה ברורה ושקופה עם הצלם שלכם ולהכין את הבמה לאירוע מוצלח. זכרו לתקשר בפתיחות ובכנות, ולהיות מוכנים להקשיב למשוב ולהצעות על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלך. בסך הכל, חשוב לגשת לפגישה עם גישה חיובית וראש פתוח, ולעבוד יחד עם הצלם כדי ליצור את התוצאה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

הבעות ורגשות בזמן צילומים

הבעות פנים ורגשות ממלאים תפקיד מכריע בכל צילום. בין אם אתה מצלם דיוקן משפחתי, צילום ראש מקצועי או תמונת מצב גלויה, האופן שבו אתה נראה

קרא עוד »

סבלנות בצילומים לפני חתונה

צילומים לפני החתונה הם הזדמנות מיוחדת לזוגות לצלם תמונות יפות ורומנטיות שהם יכולים להסתכל עליהן אחורה ולהוקיר במשך שנים רבות. אבל כדי לקבל את הצילום

קרא עוד »

רוצים להשאר מעודכנים? הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

הירשמו לרשימת התפוצה של פלאש מדיה ותקבלו עדכונים ומידע על כל מה שקשור לצלמים