fbpx

מבצע מיוחד! Flashmedia & Ella Suits - השארתם פרטים להצעה אצל אחד הצלמים קיבלתם 10% לקניית חליפה. סגרתם צלם קיבלתם 40% לקניית חליפה. ל-Ella Suits לחצו כאן

על מה צריך לדבר עם הצלם לפני שסוגרים עסקה?

קבעו את הצרכים שלכם: לפני שתתחילו בחיפוש, הקדישו זמן לחשוב מה הציפיות שלכם מהצלם. האם אתה רוצה תמונות גלויות, צילומי פוזה או שילוב של שניהם? האם אתם רוצים סגנון פוטו עיתונות או תמונות פוזות מסורתיות יותר? הבנה ברורה של הצרכים שלכם תעזור לכם למצוא צלם שיתאים לאירוע שלכם.

 

• קבל המלצות: בקש מחברים, בני משפחה או מתכנני אירועים המלצות על צלמים שאיתם עבדתם בעבר. המלצות אישיות יכולות להיות דרך מצוינת למצוא צלם אמין ( מה שאנחנו עושים בפלאש מדיה. כל הצלמים שנמצאים אצלנו באתר מגיעים עם המלצות מאנשים שעבדו איתם בעבר..)

 

• העבירו את הציפיות שלכם: חשוב להעביר את הציפיות שלכם לאירוע עם הצלם. שתפו את כל התמונות או הסגנונות הספציפיים שאתם מחפשים, וודאו שהצלם מבין את החזון שלכם. זה יעזור להבטיח שתקבלו את סוגי התמונות שאתה מקווים להן.

 

• זמן מסירת התמונות מהאירוע: בדקו כמה זמן ייקח לצלם להעביר לך את התמונות הערוכות. חלק מהצלמים עשויים להיות מסוגלים לספק הצצה לכמה תמונות בתוך כמה ימים מהאירוע, בעוד שלאחרים עשויי לקחת זמן רב יותר לערוך ולספק את התמונות הסופיות. וודאו שציר הזמן מקובל עליכם ושאתם מסכימים איתו.

 

• אל תפחדו לנהל משא ומתן: צילום יכול להיות שירות יקר, וזה בסדר לנהל משא ומתן על תנאי החוזה (רק שימו לב שאתם לא מגזימים.. מה שיכול ליצור אנטי) כך שיתאימו לתקציב שלכם. אל תחששו לבקש הנחות או לנהל משא ומתן על מספר התמונות הערוכות הכלולות בחבילה.

 

על ידי התחשבות בגורמים אלו, אתם יכולים למצוא צלם שמתאים לאירוע שלכם, מבין את החזון שלכם ומסוגל לספק את התמונות שאתם מחפשים במסגרת התקציב שלכם.

הבעות ורגשות בזמן צילומים

הבעות פנים ורגשות ממלאים תפקיד מכריע בכל צילום. בין אם אתה מצלם דיוקן משפחתי, צילום ראש מקצועי או תמונת מצב גלויה, האופן שבו אתה נראה

קרא עוד »

סבלנות בצילומים לפני חתונה

צילומים לפני החתונה הם הזדמנות מיוחדת לזוגות לצלם תמונות יפות ורומנטיות שהם יכולים להסתכל עליהן אחורה ולהוקיר במשך שנים רבות. אבל כדי לקבל את הצילום

קרא עוד »

רוצים להשאר מעודכנים? הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

הירשמו לרשימת התפוצה של פלאש מדיה ותקבלו עדכונים ומידע על כל מה שקשור לצלמים