fbpx

מבצע מיוחד! Flashmedia & Ella Suits - השארתם פרטים להצעה אצל אחד הצלמים קיבלתם 10% לקניית חליפה. סגרתם צלם קיבלתם 40% לקניית חליפה. ל-Ella Suits לחצו כאן

Untitled design - 2023-06-09T111659.695

עומרי אהרונוב - הפקות 9.9

צילום: צילום אירועים, ווידאו
אזור:
ביקורות (7)
5.0/5
משרדים
רח' ישעיהו 3, רחובות
מספר ליצירת קשר
0509415772
אימייל

סטודיו הצילום שלנו – הפקות 9.9 – ממוקם ברחובות ומנוהל על ידי עומרי אהרונוב, צלם בעל 12 שנות ניסיון ובעלים של חברת הצילום.
הסטודיו שלנו מתמחה בצילום חתונות, צילום אירועים כמו בר/בת מצווה, חינה, בריתות, כנסים, אירועי חברה , בוקים, ועוד. הפקת האירועים שלנו כוללת הקמת שירותים נלווים לשדרוג האירוע כמו עמדות צילום סלפי, בלוקי עץ וצילום מגנטים מסך לבן או ירוק ועוד. מלבד צילום והפקת אירועים בצילומי ווידאו או סטילס, אנו מבצעים גם צילומי תדמית וצילומים עסקיים.
צוות הצלמים שלנו בסטודיו מיומן ובעל ניסיון רב שנים בתחום הצילום וההפקה, ואווירת העבודה אצלנו היא צעירה ונמרצת. מומחיות היא מילת המפתח שלנו, והציוד איתו אנו עובדים הוא איכותי ביותר, המאפשר להוציא תוצאות צילום מקצועיות איכותיות גם בתנאי תאורה קשים.
אנו מקפידים על הענקת השירות המקצועי ביותר, ועבודת הצוות שלנו מבוצעת תוך הקשבה מלאה לרצון הלקוח. עומדות לרשותכם באתר מגוון של דוגמאות לצפייה, ואתם מוזמנים לסייר ולהתרשם ממגוון השירותים השונים שלנו.
המטרה שלנו בסופו של דבר היא להעניק לכם תיעוד של רגעי הקסם היפים ביותר שלכם בעדשת המצלמה שלנו – נשמח לשמוע מכם!

השאירו פרטים לעומרי אהרונוב - הפקות 9.9 וקבלו הצעת מחיר!

תיק עבודות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
השאירו פרטים לעומרי אהרונוב - הפקות 9.9 וקבלו 10 אחוז הנחה על חליפת חתן מאת Ella Suits! במידה ותתקדמו עם הצלם תקבלו 40 אחוז הנחה על החליפה!

מלא את הפרטים למטה כדי לקבל הצעה מידיית